Tessera Logo
  Ελληνικά
  English
 
Κέντρο Υποστήριξης Πελατών - 4Ticket
Καλώς ήλθατε στο Κέντρο Υποστήριξης Πελατών της Tessera

Με στόχο την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, χρησιμοποιούμε ένα αυτόματο σύστημα αιτημάτων υποστήριξης. Μπορείτε να καταθέσετε ένα αίτημα υποστήριξης κάνοντας κλικ στην επιλογή Νέο Αίτημα. Στη συνέχεια, μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση του αιτήματος σας παρέχοντας στο σύστημα τη διεύθυνση email σας καθώς και τον κωδικό του αιτήματος.



Δημιουργία ενός νέου αιτήματος υποστήριξης


Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημά σας παρέχοντας όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες, ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε αποτελεσματικότερα. Αν επιθυμείτε να ανανεώσετε τις πληροφορίες ενός παλιότερου αιτήματός σας, χρησιμοποιήστε τη φόρμα που εμφανίζεται δεξιά.

Έλεγχος Κατάστασης Αιτήματος


Μπορείτε να ανακτήσετε πληροφορίες για όλα τα αιτήματα που έχετε καταθέσει μέσω αυτού του συστήματος. Συμπληρώστε τη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την κατάθεση του αιτήματος και εισάγετε τον κωδικό αριθμό του αιτήματος.




 

 

 

 

Find us on Facebook Follow us on Twitter Follow us on Google+ Subscribe on Youtube