Tessera Logo
  Ελληνικά
  English

4myCity: Σύστημα διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης

4myCity: Σύστημα διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης

Η Tessera σχεδίασε και ανέπτυξε το 4myCity, μία λειτουργική εφαρμογή καταγραφής και διαχείρισης αναφορών και προτάσεων βελτίωσης της πόλης για λογαριασμό του Δήμου Καλαμαριάς. Μέσα από τη χρήση της εφαρμογής καλλιεργείται μία αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ των πολιτών και του Δήμου, ενώ αναβαθμίζεται η ποιότητα ζωής των τοπικών περιοχών.

Η εφαρμογή 4myCity διαθέτει ένα εύχρηστο και φιλικό διαχειριστικό περιβάλλον, ώστε οι χειριστές να μπορούν εύκολα να παρακολουθούν και να χειρίζονται τις αναφορές, που καταγράφονται στο σύστημα.

 

Πώς λειτουργεί:

Με απλά βήματα ο χρήστης/πολίτης με το κινητό ή το tablet του:

1. Kατεβάζει την εφαρμογή 4myCity από: 
 

Android app iOS app


2. Συνδέεται και εγγράφεται.

3. Στη συνέχεια έχει τη δυνατότητα να δει όλες τις αναφορές, που έχουν γίνει και να ψηφίσει αυτήν που θεωρεί σημαντικότερη να επιλυθεί άμεσα από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου.

4. Έπειτα ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει εύκολα και γρήγορα τη δική του αναφορά: να επιλέξει την κατηγορία του προβλήματος από προκαθορισμένη λίστα (π.χ. καθαριότητα, ανακύκλωση, ηλεκτρολογικές εργασίες, οδοσήμανση, κυκλοφορία/κίνηση στους δρόμους κλπ), να σημειώσει στον χάρτη το σημείο, όπου έχει εντοπίσει το πρόβλημα και να ανεβάσει φωτογραφίες, εάν το επιθυμεί.

5. Επιπλέον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την εξέλιξη της αναφοράς του μέχρι την οριστική διευθέτησή της, καθώς ενημερώνεται από το σύστημα για κάθε αλλαγή που γίνεται στην αναφορά (π.χ. εάν βρίσκεται σε εξέλιξη, αν ολοκληρώθηκε, οπότε θεωρείται κλειστή κλπ).  

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη και διαδικτυακά, επιλέγοντας το link: https://4mycity.kalamaria.gr

 

Μέσω της εφαρμογής 4myCity οι διαχειριστές, χωρίς να απαιτείται να διαθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις, έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για κάθε συμβάν που θα προκύψει ανά πάσα στιγμή και να αποκομίζουν τη συνολική εικόνα όλων των προβλημάτων της περιοχής του Δήμου. Επιπλέον, λαμβάνουν αξιόπιστα στατιστικά δεδομένα, που αφορούν τη ροή και τη συχνότητα των προβλημάτων, τον χρόνο επίλυσής τους, τους εμπλεκομένους στη διαδικασία κλπ, γεγονός που συμβάλει στην αποτελεσματικότερη οργάνωση και διαχείριση των αναφορών και κατά συνέπεια στην αμεσότερη επίλυσή τους.

Επιπλέον, με τη χρήση της εφαρμογής 4myCity, ενδυναμώνεται η σχέση του Δήμου με τους πολίτες, καθώς επιτυγχάνεται ταχύτερη επίλυση των προβλημάτων που βιώνουν στην καθημερινότητά τους, ενώ παράλληλα καλλιεργείται πνεύμα συλλογικότητας και ενεργούς συμμετοχής των πολιτών με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

4myCity: Σύστημα διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης
4myCity: Σύστημα διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης
4myCity: Σύστημα διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης
4myCity: Σύστημα διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης
4myCity: Σύστημα διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης
4myCity: Σύστημα διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης
επιστροφή
 

 

 

 

Find us on Facebook Follow us on Twitter Follow us on Google+ Subscribe on Youtube