Tessera Logo
  Ελληνικά
  English
 

4myCity: Εφαρμογή διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης


4myCity: Εφαρμογή διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης4myCity: Εφαρμογή διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης4myCity: Εφαρμογή διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης
0
Τίτλος έργου: 4myCity: Εφαρμογή διαχείρισης αναφορών, προβλημάτων και προτάσεων βελτίωσης της πόλης
Κλάδος: Τοπική Αυτοδιοίκηση,
Είδος Έργου: Εφαρμογή Mobile,
Προϊόν Tessera: 4Portal,
Φορέας: Δήμος Καλαμαριάς
Διεύθυνση: 4mycity.kalamaria.gr
Visit
Περιγραφή
Μία λειτουργική εφαρμογή, το 4myCity ανέπτυξε η εταιρία, που αφορά την καταγραφή και διαχείριση αναφορών και προτάσεων βελτίωσης της πόλης. Μέσω κινητού, tablet ή υπολογιστή ο πολίτης/χρήστης της εφαρμογής μπορεί να αναφέρει ένα πρόβλημα, να καταγράψει ένα περιστατικό τη στιγμή ακριβώς που συμβαίνει ή να προτείνει τρόπους βελτίωσης και επίλυσης μίας κατάστασης. Μέσα από τη χρήση της εφαρμογής 4myCity καλλιεργείται μία αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ των πολιτών και του Δήμου, ενώ αναβαθμίζεται η ποιότητα ζωής των τοπικών περιοχών. 
 

Πώς λειτουργεί:

Με απλά βήματα ο χρήστης/πολίτης με το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή του:

1. Kατεβάζει την εφαρμογή 4myCity από τον σύνδεσμο: 

4myCity Android app

2. Συνδέεται και εγγράφεται.

3. Στη συνέχεια έχει τη δυνατότητα να δει όλες τις αναφορές, που έχουν γίνει και να ψηφίσει αυτήν που θεωρεί σημαντικότερη να επιλυθεί άμεσα από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου.

4. Έπειτα ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει εύκολα και γρήγορα τη δική του αναφορά: να επιλέξει την κατηγορία του προβλήματος από προκαθορισμένη λίστα (π.χ. καθαριότητα, ανακύκλωση, ηλεκτρολογικές εργασίες, οδοσήμανση, κυκλοφορία/κίνηση στους δρόμους κλπ), να σημειώσει στον χάρτη το σημείο, όπου έχει εντοπίσει το πρόβλημα και να ανεβάσει φωτογραφίες, εάν το επιθυμεί.

5. Επιπλέον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την εξέλιξη της αναφοράς του μέχρι την οριστική διευθέτησή της, καθώς ενημερώνεται από το σύστημα για κάθε αλλαγή που γίνεται στην αναφορά (π.χ. εάν βρίσκεται σε εξέλιξη, αν ολοκληρώθηκε, οπότε θεωρείται κλειστή κλπ).  

 

Μέσω της εφαρμογής 4myCity οι διαχειριστές, χωρίς να απαιτείται να διαθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις, έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για κάθε συμβάν που θα προκύψει ανά πάσα στιγμή και να αποκομίζουν τη συνολική εικόνα όλων των προβλημάτων της περιοχής του Δήμου. Επιπλέον, λαμβάνουν αξιόπιστα στατιστικά δεδομένα, που αφορούν τη ροή και τη συχνότητα των προβλημάτων, τον χρόνο επίλυσής τους, τους εμπλεκομένους στη διαδικασία κλπ, γεγονός που συμβάλει στην αποτελεσματικότερη οργάνωση και διαχείριση των αναφορών και κατά συνέπεια στην αμεσότερη επίλυσή τους.

Επιπλέον, μέσω της χρήσης της εφαρμογής 4myCity ενδυναμώνεται η σχέση του Δήμου με τους πολίτες, καθώς επιτυγχάνεται ταχύτερη επίλυση των προβλημάτων που βιώνουν στην καθημερινότητά τους, ενώ παράλληλα καλλιεργείται πνεύμα συλλογικότητας και ενεργούς συμμετοχής των πολιτών με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

 

Έργα για τον ίδιο πελάτη
Ιστοσελίδα Πολιτισμού Δήμου Καλαμαριάς
Έργο
Ιστοσελίδα Πολιτισμού Δήμου Καλαμαριάς
Φορέας
Δήμος Καλαμαριάς
Ηλεκτρονική Πύλη Δήμου Καλαμαριάς
Έργο
Ηλεκτρονική Πύλη Δήμου Καλαμαριάς
Φορέας
Δήμος Καλαμαριάς
επιστροφή
 

Find us on Facebook Follow us on Twitter Follow us on Google+ Subscribe on Youtube